lørdag den 28. august 2010

Your Heart's A Mess

Gotye: Heart's A Mess


Min helt store dille for tiden er internet radioen last.fm, hvor man udover at lytte til artist og genre bestemte radiostationer, kan scrobble det man selv lytter til fra sin PC eller sin mobil. Samt finde venskaber inden for de musikgenrer som man selv er vild med. Her til aften sad jeg så og tjekkede min last.fm side, og der poppede et track op som en ven sad og lyttede til på det tidspunkt, nemlig Gotye og nummeret Heart's A Mess.... 
Og hold da helt kæft jeg blev nærmest helt rørt, det er et track der er så umanerligt dybt og skønt.

"Let me in
Where only your thoughts have been
Let me occupy your mind
As you do mine"

Gotye aka. Wouter DeBacker er en gut som stammer fra Belgien, men nu med base i den australske by Melbourne, hans nummer Heart's A Mess er fra pladen Like Drawing Blood fra 2006, en skive som uden at overdrive faktisk er lidt af et mess, stil mæssigt ment.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar