onsdag den 10. marts 2010

Lassoo

Jody Wisternoff ny single Lassoo / No Longer Strangers






Ohhoo jeg glæder mig altid som en lille jule gris når der er nyt på vej fra produceren Wisternoff, han er jo manden bag 2 af mine alltime favorit house plader, nemlig Nostalgia og Clod Drink, Hot Girl fra 2006. Jody Wisternoff er sammen med Nick Warren del af Way out West som efter hånden har en del albums på samvittigheden, (4 faktisk) det er en lidt blandet omgang house, trance og progressive breaks de står for.
Det er ikke alt hvad de to gutter rør ved som jeg holder lige meget af, men når Jody kører sit prograssive house solo tip så skal jeg love for jeg er med på vognen, så fås det vist ikke meget bedre, om det så er egne produktioner, remix eller DJ sets han gir sig i kast med.
Den nyeste single Lassoo er da også et progressive house track i en mere letbenet produktion, ummm ikke dårligt.

Lassoo  by  jodywisternoff

Jody Wisternoffs single fra december sidste år Welcome To Your Life

Jody Wisternoff feat. Jonathan Mendelsohn - Welcome To Your Life (Vocal Mix)  by  jmendelsohn1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar